Måndagmorgon,

Ja, då var ännu en helg förbi, galet va fort dom går!
Har iaf varit lungt, väldigt lungt!
I lördags var jag först och tränade medd jessica.. (hörde ni, träna en lördag!)
Efter det tog vi en välförtjänt fika på mackmakeriet!
På kvällen såg jag, mammi och sis ”flickan som lekte med elden” och den var som väntat bra, kanske inte riktigt så bra som jag hade hoppats men helt klart sevärd.
Inser nu när man läst böckerna att dom missar så otroligt mkt i filmerna, och karaktärerna ser ju verkligen helt annorlunda ut än vad man själv har föreställt sig.
Hur som helst, så var det en trevlig kväll. Igår var jag på Ikea/a6 med jessica och jag fick för en gångs skull inte panik och åkte hem. A6 en söndag brukar ju annnars va hyfsat hysteriskt! Blev en fika hos jessicas syster och lite småshopping.. bl.a. den här rosa tröjan...




Kommentarer
Postat av: jessica

Så fin så :)

2009-09-28 @ 10:33:18
URL: http://jessicafredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0