underbara fredag!

åh helgen är här!
Davvan har bestämt sig för att åka till sthlm med grabbarna, så det blir girls night all weekend! oh lala
Blir nog även lite myspys hemma med mammi och sis!
Om jag inte minns helt fel så sa mamma nämligen att hon skulle ha en sån bakhelg, och baka massa bröd och grejer. Vem kan motstå lixsom?
Håller min nya traditon (som är att simma varje fredagmorgon) än sålänge och jag känner mig jäkligt nöjd även denna gång.
Glömde berätta att jag var hos lene och gjore mitt hår igår... och om jag säger såhär... det blev BLONT! väldigt blont.. haha
äh det är säkert inte alls så farligt som jag går och inbillar mig, och jag har förmodligen vant mig redan innan helgen är slut...


Men bara för att jag är på på så himlans bra humör, och har varit så duktig idag, så fick det bli en liten belöning till mig själv :D



Perfekt partyblåsa inför hösten! 


Kommentarer
Postat av: Sofie

TAGGA myyyyshelg din pruuuuuttt ; D Bak för fulla gubbar ska det bli ; P

2009-10-16 @ 13:33:30
URL: http://justthewayyouare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0