Söndagkväll...

Ligger i soffan och småtittar lite på top modell.. helt död!
Har ägnat större delen av dagen åt att fixa och dona här hemma.
Möblerat om lite, skruvat upp en lampa och ett par krokar, och städat. Har även engagerat mig lite i köket och bakat. Var tvungen att bjuda pappsen på nåt som tack för hans hjälp idag. Imorse hann jag även med en fika med vicce, elin och fannis. Den här dagen har verkligen känts sååå lång pga omställningen av klockan. Tänk att en timma kan göra så mycket.
Ser verkligen fram emot att sova lite extra imorgon..

Nu orkar jag inte skriva mer, så vi hörs imorgon helt enkelt. Och joo fresten, den där kamerasladden som jag tjatat om kom inte fram i helgen heller, suck!
Jag saknar min kamera juuuu! åååh


Kommentarer
Postat av: jessica

Tänk efter nu gumman. vart har du haft med dig den? När ni var på Kreta kanske? <3

2009-10-25 @ 21:04:34
URL: http://jessicafredriksson.blogg.se/
Postat av: sarah

tror mig baby, jag har tänkt!!! och jag har letat överallt, och ringt till alla tänkbara personer där den skulle kunna va, haha. Men nu skiter jag i den jäkla sladden, för jag har köpt en ny.. 500 spänn rakt av, SKÖNT! Men det sa jag nog till dig igår! Och du kommer hem i helgen, wieeeeeeee (V)

2009-10-29 @ 08:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0