Skrämmande!

heeey på er!
Hoppas helgen har varit bra. Jag känner mig för en gångs skull riktigt utvilad. Jag säger det, det är riktigt gynnsamt med vita helger! 
Satt just och läste lite på aftonbladet och fastnade för en skrämmande artikeln.
En 25 årig tjej som fått en neuroligisk sjudom pga av influensa vaccinationen.
Tjejen tog vaccinationssprutan den 23 augusti.
Tio dagar senare fick hon influensaliknande symptom. Hon fick feber, blev illamående och trött.
Men det stannade inte där.
Det fortsatte med att hon inte kunde äta utan att svimma.
Snart fick 25-åringen även talproblem och spasmiska ryckningar i kroppen. Och läkarna kunde bara förbryllat se på när Desiree Jennings plötsligt inte längre kunde ta sig fram normalt – annat än om hon går baklänges.

En sak iaf säker, jag tänker inte ta det där vaccinet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0