Ondag 14/10

Precis inkommen från lite lunch!
Blev en hederlig macka från mackmakeriet, eftersom jag lyckades glömma min matlåda hemma imorse! braaa jobbat där!
hallååå är det inte sjukt kallt ute nu, eller är det bara jag som är en frusen människa av mig..
Jag måste hur som helst verkligen rota fram vinterjackan nu! burr
I eftermiddag ska jag åka hem till min lilla mormor och spendera lite tid med henne! Man är för dålig på sånt. Det kostar verkligen så lite, men ger så mycket!
Känner jag henne rätt så kommer hon även göra nån god mat som vi ska mumsa på!
Lovade också att plocka med mig ett gäng äpplen hemifrån så vi kunde göra äppelpaj mummu :)
3 timmar återstår av denna eftermidddag... pust!



Kommentarer
Postat av: Clara

ring mig imorgon my love.

2009-10-14 @ 22:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0