Nya garderober, ja tack!

Varför är det så grått och tråkigt ute för?
Den här hösten som började så fin…
Jaja, trots deppväder känner jag mig ganska pigg och glad idag!
Ska upp till Ikea/A6 med daddi efter jobbet..
Måste köpa garderober till lägenheten, inte konstigt  det ligger kläder överallt, vi har verkligen bara en enda garderob. Ja ni hörde rätt, en enda! Och jag är tjej!
Dessutom är jag väl hyfsat duktig på att utvidga den varje vecka , höhö
Ne, som sagt, verkligen dags att ta tag i detta problem. Helst av alla skulle jag såklart vilja ha en walkingcloset (det är väl alla tjejers högsta önskan) men det blir svårt.
När vi flyttar ska det bannemej bli  ”en måste ha punkt”. hih
Ska även passa gå att gå in på 3 och ge dom en välförtjänt utskällning. Har haft min mobil på lagning 2 ggr, och den nu den senaste lovade dom att det MAX skulle ta 5 dagar. Det har nu gått 5 veckor och jag har inte hört ett skit. Dessutom är dom omöjliga att ringa till. SUCK!
Anyways, jag tänker inte bli irriterad för det, det får vänta tills i eftermiddag! haha

Har fått lite nojja på Darins Viva La Vida.. Den är enligt mig, ruggigt bra! goooo darin :D
Dags för mig att springa på lite lunch





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0