Nöjd med helgen!

Heeeej på er!
Hoppas helgen har varit till belåtenhet..
Som jag sa var jag i götet igår, till en början var det en riktig skitdag, eller va säger du jess haha
Bilköer, parkeringskrångel, spöregn och taskig shopping..
Men allt eftersom dagen gick vände också turen.. och jag fick med mig ett och annat hem. Bl,a. två par stövlar, en partyblåsa och ett linne... Inte så illa :) Jag ska visa, men det får bli imorgon för jag orkar inte springa och leta efter kameran nu...
Blev också en lunch med frida, vicce, fanny & Mia... Väldigt myyys!
Idag har vi fixat och donat här hemma, även inhandlat lite småkrafs från Ikea och Jysk. Nu har jag äntligen fått mina favvi kuddar! ååååh va ja ska sova gott inatt :)
Nu väntar TV-kväll i soffan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0