nytt kök, ja tack!

morron!
solen lyser, det är torsdag, och jag är helt jävla aptrött, haha!
Ändå har jag sovit som en gud inatt. Hade en sån uttröttande kväll igår och bara deckade så fort jag la ner huvet på kudden. Besökte först a6 och Ikea, och sen Ica Maxi för storhandling.
Fick äntligen hämta min nya telefon! För er som inte är uppdaterade så har den varit inne på lagning nu, totalt 3 ggr. För en dryga vecka sen förstod dom äntligen att telefonen bara var att kassera, och skickade en ny!
Fick till och med en 2 modeller nyare modell, tack 3!
Investerade även i en ny kamerasladd, 500 spänn katjing! Jag säger det, tappa aldrig bort dom där sladdarna. Förutom att det är sjukt irriterande så kostar det skjortan att köpa en ny. Trodde typ en sån sladd skulle kosta en hundring, max 2. Men icke!
Besöket på Ikea resulterade i en tvättkorg, ett gäng galger, ett block med värme ljus, och ett med doftljus.
För övrigt kan jag berätta att trappan hemma håller på att bli riktigt snygg! Pappa och Josef hade tagit ner dom där fula "pinnarna" som innan satt mellan trappan och golvet på övervången. Nu är det bara den vita färgen som saknas nu.
Även hallen ska bli vit, och likaså köket. Eller just de, köket skulle helst inte målas vitt pga dom vita skåpsluckorna (som numera inte är jättevita). Nån som har förslag på nån annan snygg ljus färg? Helst skulle jag ju byta även skåsluckorna, eller rättare sagt hela köket. Tänk någon av dessa kök.... åååh ge mig!










Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha var Robin Grahn sis ; ) Här åks det inte med några appelbergare ; ) om det var det du trodde ! : P

2009-10-29 @ 13:15:24
URL: http://justthewayyouare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0