hurtbulle!

Åh mina vänner, det är fredag!
Så jäääävla gött!
Vet ni vad jag har gjort denna morgon, (är så sjukt nöjd så jag måste skryta lite)..
Jag har varit uppe på rosenlund och simmat med clara och hennes mamma..
Så himla skönt!
Dom har massa tända ljus och relaxmusik när man kommer dit tidigt på morgonen, jättemys!
Efter 1000 m i bassängen, tillbringade vi en stund i bastun och sen åkte jag ner till jobbet och käkade frukost. En perfekt start på dagen och helgen.
Ikväll blir det som vanligt mys hemma i soffan, imorgon däremot, tror jag faktiskt det vankas lite utgång!
Känner mig lite småsugen efter 3 nyktra helger. weeeey!






Kommentarer
Postat av: Clara

Så galet duktiga är vi :) Åh himlans va gott det är med frukost efter 1000 meters simning!

Du är på nästa vecka med va?

2009-10-09 @ 11:06:13
Postat av: Anonym

Ja det är va bannemej! oh yes my dear, räkna med mig nästa vecka också! :)

2009-10-09 @ 13:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0