fredagsvila!

heeeej på er!
känner ni vilan, det är fredag! såååå skönt
Precis inkommen från lite lunch med 2 av mina gamla vänner, tommie och micke. Förutom en och en annan pik (speciellt från dig tommie) så var det rätt trevligt :)
3 timmar kvar vid skrivbordet sen raka vägen hem. Ser verkligen fram emot en kväll i soffan, typ inte varit hemma nånting den här veckan känns det som.
Tyvärr känner jag ingen jättevila inför helgen, eftersom jag ska upp tidigt och göra högskoleprovet imon... bye bye till den sovmorgon buhu
Men men det är bara att bita i det sura äpplet, jag är väl inte den enda som syter inför det här I guess.
Får se om vi orkar oss ut på kvällen sen, eller om det får bli en vit helg. Lite småsugen på att ta det lugnt faktiskt, men vi får väl se... Både elin & frida är ju hemma så nåt lär ju styras upp!
Den här helgen ska även en garderob skruvas ihop, och en kamerasladd återfinnas. Har letat efter den där jäkla sladden i över 2 veckor nu, utan resultat. Har verkligen letat på alla tänkbara ställen, och då menar jag ALLA. Tog till och med en deperat titt i frysen för ett par dagar sen.. (ni som känner mig vet att jag kan va aningen virrig ibland hehe)
Fattar inte hur saker och ting bara kan försvinna!?!?
Jaja, vi får väl se om den dyker upp!
Results appear...

Ha en bra helg, om vi inte hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0