feeeeeeeeeest 31/10

eeeeeeeeeey

är hos fanny och vi vill till karlssons, (hon gör för övrigt michael jackson dans just nu "thriller") marre tar över, wooooooooooooo vilken musik, eller? vi önskar: tik tok, memories, la raoux, eller nåt, frida är glad i hatten säger hon, marielle är ännu gladare, nu kommer in for the kill- la roux, den är sjukt bra? ladda ner. puss och kram from your one and only MARIELLE puss pusspu sss


tHEEEE värdinnna for the night is skriving....kul kul kul kul i juuuuuull...hmm aa jag längtar fett mycket efter julen mmm jaaa hmm aaa....fulla är vi alla och livet är en fest...planera är för övrigt de vi är bäst på iaf sarah och jag...

LOVE !!!!


Buhuuuu alla fick skriva utan jag.. Så jag skriver nu lite efter ;) Har haft en jääätte trevlig kväll med tjejerna <3
och nu ska vi vidare till karlssons! weeii. kommer har en super kväll känner de redan nu.
Pussokram jessica :D


Kommentarer
Postat av: elin

hahahahah. bäst !

2009-11-01 @ 15:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0