28 okt, 11.15

morning sunshines!
Ser ni, solen lyser! weeey
Har inte hänt sådär jättemycket sedan sist, mådde jätteilla efter träningen igår så jag cyklade raka vägen hem till sängen. Där låg jag tills jag till slut somnade.
Sov (och vaknade si sådär 100 ggr), gick upp och nu sitter man här igen och kämpar på med sina projekt.
För er som inte riktigt fattat vad jag jobbar med, så gör jag marknadsundersökningar åt företag/kommuner och mässsor. För tillfället utvärderar jag hur Elmia Park & Golf, Scanautomatic och Nordic Rail har gått.
Visst låter det kul!? hehe
45 min tills lunch, räknar minuterna. Ska äta med sis på Bernads! mys!




Tänk att vi har blivit så stora, sis och jag! hih


Kommentarer
Postat av: Sofie

Tack för en mysig lunch sis : ) var mkt trevligt <3

2009-10-28 @ 16:39:51
URL: http://justthewayyouare.blogg.se/
Postat av: j

hej hopp (:

Allt bra?

Kramar Julia

2009-10-28 @ 17:30:33
URL: http://juliiiakempff.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack själv baby! de gör vi om snart igen! och då bjuder du;) hehe! skämt o sido! Jag bjöd ju inte ens när jag tänker på saken, ja va la slyldig dig typ 40 kr.. haha anyway! torget på

lördag?

2009-10-29 @ 08:15:36
Postat av: sarah

hej julia! vem är du :)? allt är bara bra med mig, hur mår du själv? kramis

2009-10-29 @ 08:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0