chaite och mys i soffan!

goookväll på er!
hoppas ni haft en bra dag,
själv har jag legat med huvudvärk större delen av dagen, inget jobb för mig med andra ord.
Har försökt titta lite på högskoleprovet, men de har gått sådär med dunkande huvudvärk. Well well det får gå som det går. Hinner inte öva nåt de resterande dagar av denna vecka så nu är det skit samma! Det får helt enkelt gå som det går...
Trots huvudvärk (som dock blivit bättre) kämpade jag mig iväg till friskis. Ni som känner mig vet att har har litte svårt att sitta still en hel dag.
Var på ett nytt pass, Aerboic latin. Typ vanlig aerboic med salsa/samba inslag. Lite annorlunda, men kul!
Sitter just nu i soffan och myser med en kopp chaite, åååh det är verkligen det bästa teet såhär års. Det får en alltid att längta lite extra till jul på nått sätt.
Köpte ett lösviktste i delikatessbutiken på barnarpsgatan, det kan jag varmt rekommendera. Lätt det godaste chai-teet i stan, enligt mig :)
Hepp, om man skulle ta och hoppa in i duschen.. fixa lite tills imon osv...
Sängen kallar snart...

Vi hörs! nattiii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0