Uppe med tuppen!

Är på jobbet tidigt idag, eller jaaa hyfsat iaf! (07.30)
Var typ storm ute, så jag kom hit alldeles genomblöt. Har fortfarande inte varit och köpt nåt busskort så det är lixsom bara att välja, cykla eller gå. 
Måste erkänna att det tar emot lite att köpa ett busskort, eftersom jag vet att jag dagligen kommer att använda det (och inte bara när det regnar eller är storm ute).. Här på kontoret rör man inte aset to much så ja behöver den där vardagsmotionen! haha
Så vad händer idag?!
Jobb, jobb, jobb!
Om jag orkar, träning!
Och ikväll är jag bjuden upp till Anna på lite tjejmiddag!
Har inte sett henne på evigheter så det ska bli mys!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0