tröttis!

jag tror jag blir tröttare och tröttare för varje dag som går, nån som känner igen den syndromen?
Det måste va årstiden...
Kan det inte komma snö åtminstone, det är ju verkligen nu vintern borde börja.
Dagen består mestadels av jobb, precis i vanlig ordning.
Efter det ska jag försöka mig på ett lätt träningspass, förkylningen är så gott som borta så det ska nog gå ok!
Efter träningen, raka vägen hem till fannis för lite mysiskväll! Känner att det är mkt mys för mig nuförtiden hihi
Blir alltid en sån mysis såhär års!
Fröken Strengberg är hemma och kommer också va där, så det ska bli trevligt! måste va över ett år sen ja såg henne sist!
45 min tills lunch... puuh tiden går verkligen med snigelfart idag!



finns det nåt vackrare? åh ge mig vinter, nu tack!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0