torsdag 26/11

heeej på er!
tänk att det är torsdag, fattar inte vart den här veckan tog vägen. Har knappt vetat vilken dag det har varit.
Igår körde jag och marielle en sån kvälls shoppingrunda, var först en vända på a6 och ikea, sen på rusta, mio, jyst, ljusexperten och IcaMaxi. Haha slå den rundturen en torsdagkväll om ni kan;)
Fick med mig ett och annat, dock inte det jag letade efter... (varför är det alltid så?!)
Bla, ett par ljus, en persienn, en kruka, en vas och lite julkrafs, ni får se ikväll.
Idag kör jag debut i mössa weeeeey



Kommentarer
Postat av: Sofie

Varför såg inte jag dig med den mössan idag då ; ) ?

2009-11-26 @ 14:26:32
URL: http://justthewayyouare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0