mysissöndag...

Klockan är kvart i 11, och jag har precis ätit lite sen frukost.. Davvan ligger fortfarande och nanar (sån sömntuta är han)
Har haft en jättelugn och skön helg. Glad att jag bestämde mig för att inte gå ut igår, jag behövde verkligen en myshelg.
Har dock inte fått sådär jättemycket gjort här hemma, tyvärr...
Både jag och davvan är lite halvkrassliga så vi besämte oss för att måla om köket nästa helg istället.
Hade fanny här på lite fika igår, det var verkligen supermysigt!
På kvällen lagade jag lite god mat till mig och hjärtat, och sen frossade vi med en fet godispåse (ite cred måste man ju få när man inte går ut) framför Wedding krashers. Rolig film de där!
I eftermiddag blir det middag ute med pappi, för att fira fars dag. Sen ska jag och fannsan upp till IKEA och kika lite. Blev så himlans sugna på att köpa massa julkrafs när vi tjötade igår,

Later




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0