måndag, och typ fortfarande bakis!

morron på er!
Hoppas helgen har varit bra och att ni känner er pigga och utvilade. Själv känner jag mig som ett lik idag. ETT LIK! Tillät mig inte riktigt att va bakis igår, för jag ville så gärna måla klart hallen så det är som att allt kom idag istället.
Kan knappt hålla ögonen ögonen öppna och huvet bara dunkar. Och jag som har dans idag efter jobbet. Suck, det blir en lång dag idag..
Som ni kanske såg på inlägget under, så var det hyfsat hårt i lördags, men kul!
Var hemma hos fanny, (i vanlig orning får man väl nästan säga numera) och det var supertrevligt.
Tyvärr fick vi dela på oss efter förfesten, för idiotvakten på karlssons hade en dålig dag.
Jag och fanny gick istället till åtta glas, där i stort sett alla var utklädda, eftersom det var nåt "club hollywood tema"
Blev ett par drinkar (till), och för en gångs skull var det inte till fördel att känna bartendern!
Visste förövrigt inte att dom hade byggt om, det var ju hur stort som helst nu. NICE!
Dags för måndagsmöte, vi hörs lite senare.

















sen gick det utför......
:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0