måndag 30/11

Vilken helg!
Nämn nåt jag inte har gjort… 
Till en början tillbringade jag lördagen med att fixa hemma, numera är nästan hela köket i ljus nougat.
Tror det kommer bli super när det är klart. Det ser redan mkt fräschare ut.
På eftermiddagen hade jag mamma och systrarna hemma på lite mysfika. Det krävs en hel del onyttigheter för att orka måla :D
På kvällen sen var det middag hemma hos clara, hon hade gjort sjukaste tacobuffen! Muuuuumma!
Utgång = Twin! Var typ preimärkväll av nåt slag så det var ett jäääklans drag!
Igår var jag för en gångs skull inte bakis … vilket nästan är lite oroväckande med tanke på mängden alkohol jag drack.. haha (säger det, det är vinet)…
Strosade runt på julmkarnaden större delen av dagen tillsammans med mina skruttisar jessica och marielle..
På kvällen var jag och davvan ute och käkade, och sen blev det bio med anna och byan. Såg den här Neew Moon som alla pratar så gott om.
Tyvärr måste jag nog säga att den var… sådär!
Kanske inte riktigt min typ av film visserligen.

Hoppas ni också haft en kanonhelg, och är lika taggade som jag på en ny jobbvecka! :D






















Kommentarer
Postat av: Tommie Lindberg

Blundar jag på nåt kort eller? ;)

2009-11-30 @ 16:22:20
Postat av: Sarah

haha oh nej inte alls! du ser ut sån tommie :D

2009-11-30 @ 16:25:50
Postat av: louice

Hahaa Snarare ; Kan Tommie hålla ögonen öppna på nått kort ? ; )



Btw sis .. Du svullade INTE på vår mysfika, remember ? Det var nog jag som stod för den delen ; ) <3

2009-12-01 @ 10:08:59
URL: http://justthewayyouare.blogg.se/
Postat av: sis

fast du vet o andra sidan inte hur mkt bulle jag tryckte i mig efter ni hade gått (någon glömde säga utan lök i min kebabrulle) så ja fick äta mig mätt på annat! :D

2009-12-01 @ 11:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0