lite inredningstips såhär på morgonkvisten...

morsning korsning,
jag är inte sjuk idag! inte mer än igår iaf...
Sitter på jobbet helt ensam,  ingen som har orkat sig hit än. Rätt skönt faktistk! Sitter hellre här en timme extra på morgonen, än en timme längre på eftermiddagen när det är alldeles becksvart ute.
Kom på att jag glömde berätta vad jag köpte för tandläkarpengarna som blev över igår, haha för jag kunde ju inte bara sparat dom lixsom ;)
Hur iaf, har länge gått och funderat på vart jag ska göra av alla mina smycken som bara ligger och skräpar i en hög därhemma, så fick jag äntligen en idee,
 "smyckesträd" eller vad man nu ska kalla dom är faktistk jävkligt snygga, och om inte annat väldigt praktiska!

Åhlens 129:- för det lilla, 299:- för det stora, finns även andra träd i silver och guld


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0