heeei!

hur läget idag?
halva veckan har gått, och nedräkningen till helgen har börjat!
Förkylningen går i rätt riktigt, så imorgon tänkte jag börja träna lite smått igen!
Hade en supermysig kväll hemma hos anna igår med god mat, gott vin och massa trevliga tjejer, verkligen mys!
Idag ska jag försöka pallra mig upp till a6, har lite småsaker att köpa, och dessutom borde jag passa på att kika på en skidjacka. Ska ev träffa marielle också. Får se om ja lyckas få med henne till a6, annars får ja försöka fixa det på lunchen.

Hade för en gångs skull inte en stressig morgon, och hann ta kort på dagens outfit, impressing huh? :)





 

 


Kommentarer
Postat av: louice

söt due är jag älskar dig min bästa syster men soffan med såklart!

2009-11-12 @ 19:33:56
URL: http://justthewayyouare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0