What a weekend!

Jaha då var det ny vecka igen...  och som vanligt gick helgen alldeles för fort, trots att det va långhelg och allt.

I torsdags, Valborg, var vi hemma hos Allee & Marielle... Spelade lite spel och hade allmänt trevligt. Kvällen slutade på Twin, och där var det inte helt oväntat alldeles smockat med folk. Nästan lite jobbigt mycket så besöket där blev inte långvarigt.

I fredags spenderade jag större delen av dagen i solen... blir man lycklig e?!?!? Till och med så man har börjat skaffa sig lite bränna nu efter alla dess soldagar. På kvällen bar det av hem till Johan Almström för lite grillning/förfest. Jag som hade tänkt att ta det ganska lugnt, fick i mig ett o annat. Allt från drinkar till jägershots så det blev med andra ord allt annat än lugnt!

Kvällen fortsatte i gympaskor... vidare till Karlsson´s...  och sen hamnade vi, tro det el ej, på gamle centan. En fredag!

Hade hur kul som helst. Lätt roligaste utekvällen på länge. Varför blir det alltid så när man har planerat att inte ens gå ut!

I lördags satt jag nere på piren större delen av dagen, och var BAKIS... Blev glatt överaksad av att hitta Friday som nu är hemma från the US där. Satt en stund på Saltkråkan.... ända tills båten satte igång att gunga. Då var det dags att bege sig hemåt.

På kvällen hade vi bara mys hemma. Var helt död, och slocknade som en liten gris framför Robinsson, dvs. innan klockan ens var halv 10.

På söndagen, åkte jag och hjärtat efter mycket OM och MEN ut till Gränna.

Tyvärr var minigolfen stängd så vi fick nöja oss med promis och fika i hamnen.

Efter jobbet idag ska jag hämta min cykel på Biltema, jag har alltså äntligen fått tummen ur att köpa en. Nästan så man längtar efter att få cykla till jobbet imorgon!

Sådär, där hade ni en liten update om helgen. Byeeeee





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0