Torsdag 14 maj...

Precis inkommen från lite lunch hemma hos davvis och hans familj...
Skönt att komma ifrån jobbet en stund. Man sitter ju lixsom redan här 8 timmar/dag...
Som jag sa hade lillan dansuppvisning igår, och hon var verkligen sötaste ungen ever. En riktig liten dansstjärna!

Efter det blev det ett snabbispass på gymet, och slutligen belöning med fika hos jessica.
Åt typ världens godaste kycklingpasta, som jag nu inte kommer jag ju inte på vad den heter bara för det, men det kan ha varit Romana.. ?! Sjukligt god var den iaf! 

Idag händer för en gångs skull ingenting.

Hann både gymma, sociala och storstäda igår, så det får nog bli en slapparkväll. Det kan jag va värd.
Kanske en film...

Någon som har nåt bra filmtips?



Mitt hjärta, är hon världens sötaste!


Kommentarer
Postat av: ELIN

twlilight, seven pounds ( lite seg men bra ), sællskapsresan 1&2, stockholm boogie, hundtricket (!)

2009-05-14 @ 15:09:35
URL: http://entvaafortre.blogg.se/
Postat av: Sofie

My best friends girl , Catch and release , Pastrik 1.5 , fracture , Untraceable .. M.m. <3

2009-05-14 @ 15:53:55
URL: http://justthewayyouare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0