På bättre tankar...

Känner att jag var lite bitter imorse...  och det är dumt! Har faktiskt kommit över det här med cykelhistorian nu!

Åt lunch med pappi på Max idag, mycket trevligt! och erkänn... dom har verkligen världens godaste hamburgare där..

Tänkte pallra mig bort till Friskis och träna nu efter jobbet. Har inte visat mig där på flera veckor, så det är verkligen på tiden!

Efter gymet blir det fika med fanny och Friday, hos Jess. ÅH dom har typ världens godaste hallonpaj på Georges, prova den! Ja ni hör ju vilken ultimat kombination av Gym & Fika jag har :D

Fick precis en invitation till Andrews birthdayparty.. Trevligt värre! Nu längtar jag redan till helgen. Och för er som inte vet, betty boo hem på fredag, wieeee!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0