Onsdagmorgon 6/5

Buhu vilket tråkigt väder! Nu är man nästan lite bortskämd med det fina vädret som har varit.

Dissade cykeln idag, och tog bussen till jobbet. Träffade faktistk sis där. Virrmajan lyckades glömma sin plånbok i en påse kläder som hon gav till mig...  Men men, alltid trevligt med lite besök på jobbet.

Sitter och försöker fylla i försäkringspapprena för min cykeln. Dom vill att man ska uppge ramnummer, och på cykeln står det "obs, se ramnummer innan montering". Va bra att jag köpte cykeln färdigmonterad! Hmmm

Får slå dom en pling idag, och fråga hur dom har tänkt?!



Kommentarer
Postat av: Sofie

Hhahah .. Var nog svettlukten av din jeanslukta som förvirrade mitt stackars sinne ; ) höhö

2009-05-07 @ 19:51:30
URL: http://justthewayyouare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0