Måndagmorgon...

FYY vilken tråkig måndagmorgon, regnigt och jävligt! usch

Skönt att det är kortvecka!

Helgen susade förbi fort. Var på lite aw med tjejerna i fredags efter jobbet, på åttan.

Trevligt, men vilket jäkla stim där alltid är därinne.

I lördags var jag på Torget med mammsen, mormor och sis. Blev också lite fika ute i solen!

På kvällen var årets Spring Inspiration, men jag orkade faktiskt inte kämpa mig dit. Blev istället förfest hemma hos Glansen, och sen ytterliggare en förfest hemma hos Marielle.

Kvällen slutade på Kåren, där Spring hade sin efterfest. Men förutom att det var billig dricka, så var det väl sådär. Drog iväg en snabbis sväng till Karlsson´s där Jessica & marielle var, sen drog jag hem. Inser nu att, gaaad va jag var flängde runt hela kvällen.

Någon som var på Spring fresten? Måste varit kallt att stå där ute på munksjöbron hela kvällen el?!

Igår var lalan AP bakis hela dan. Gudrun.... Vilket jäkla skit vin!

Åt lite söndagsmiddag hemma hos mammi och sen på kvällen tittade jag Twiligth. Tyckte faktistk den var helt okej, med tanke på att jag egentligen inte alls brukar gilla sånna filmer. Vampyrer och sånt alltså..

Men som sagt, den var helt klart sevärd.

Nu måste jag sätta igång och jobba...

Ha en bra måndag all of you!

  

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0