It´s friday!

Världens bästa dag...

Fick dock lite smått damp imorse. Letade efter en påse, som jag är 100 % säker på att jag hade med mig hem igår. Den fanns verkligen inte nånstans. Hur det nu är möjligt, i en lägenhet på 76 kvm?!

Jag tittade t.o.m. i sopptunnan utanför, ifall jag fått hjärnsläpp och slängt den. Men nix! Oh, va störigt sånt kan va ibland. Kan typ inte sluta tänka på vart den jäkla påsen kan vara, har en massa viktiga grejer där i...

Ja ja den kommer väl fram... tids nog.

Efter jobbet idag blir det presentjakt, systemet och kanske en fika med betty boo!? Ikväll ska vi ha lillan på besök. Blir väl bara till o äta massa gott och mysa framför tv,n! Det vanliga standard fredagsmyset med andra ord!


Have a nice weekend all of you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0