I´ts a sunny day

Åhhh det var ju typ varmt ute imorse, helt lövely!

Tyvärr var ju inte tajmingen lika bra. Nu ska man ju ändå sitta inne hela veckan och då kan det ju nästan kvitta..

Trots långhelg, gick helgen typ rekordfort! Känns i stort sett inte som att jag inte hann med att göra nånting.

Tillbringade fredagskvällen, eller åtminstone halva, med kollegorna på jobbet.

Blev några Margaritas hemma hos Libban,  sen begav jag mig hemåt. Var trött, och sen orkar jag inte 2 utgångar/helg nuförtiden...

Gott att åtminstone vakna upp en morgon och känna att man inte är bakis, utan pigg och utvilad.

Tränade med jessica i lördags, det ni! En lördag på gymet.. Im proud!

På kvällen firades friday i med lite utgång... det blev en trevlig kväll, som slutade på Twin. Clarisen har kommit hem nu också, så nu nästan hela ligan samlad igen.
Igår låg jag helt utslagen hela dan, fattar inte varför! Drack inte alls mycket men ändå var jag liket hela hela dan! Usch tror helt seriöst att jag inte tål vin. Blir alltid lika dålig varje gång jag försöker mig på en flaska.  Ne, det får bli sötdricka för mig hädanefter.
Ska luncha med sis på waynes idag, det blir mysigt. har dessutom en hel del att prata om..

Hepp dags o jobba...

Ha en bra dag, och ni som kan, njut av solen lite för mig också!


/S






Var själv inte så aktiv med kameran så fick tjuva några bilder av betty boo! thanks betty!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0