Grill en tisdageftermiddag...

Hej o hå, ja då var denna dag snart över..
Har min sista kvart här på jobbet.
Ska hem en snabbis, och byta lite kläder sen blir det grill nere på vätterstranden. Jag hävdar fortfarande att det kommer vara svinkallt, men frida & fanny envisas med att kämpa fram grillen. Jag tänker iaf klä på mig ordentligt!
Lite småsugen på att stanna till i stan och köpa en jättesöt turkosfärgad tunika som jag hittade idag på lunchen. Jag är verkligen bäst på att hitta saker när jag absolut inte får.  Är näst intill pank och det är 2 lååååånga veckor kvar till lön.
Well well, lite pank eller helt pank. Det är ju ändå typ samma sak!


Byeeeee

Kommentarer
Postat av: nikki

jag har samma problem, förstår inte vart pengarna försvinner någonstans.. 2 väldigt lååånga veckor kvar.. usch! :)

2009-05-13 @ 10:03:09
URL: http://nikkijohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0