ge mig helg!

helloooooo!
Usch va seg jag känner mig idag, förstår egentligen inte varför antar att det bara är så ibland.
Sitter och längtar efter helgen... undra vad man ska hitta på för kul?!
Egentligen kan jag inte göra nåt kul alls, för jag har inga pengar! Måste spara tills nästa vecka, då fyller både jesset & frida år = utgångx2. På tisdag ska vi gå ut och käka på piren för att det är jessicas födelsedag. Det är tydligen avslutning för klubb kaj då också. Kan bli trevligt! :)
På tal om att inte ha några pengar, och att köpa saker när man inte får... igår hade jag en såndär tycka synd om mig själv dag och tog bilen upp till a6, för attt röstshoppade. Konstigt nog känns det alltid mkt bättre efterår, men kontot är så gott som tömt. Bra sarah!
Tänkte sticka tidigare från jobbet idag... lillan ska ha dansuppvisning och det vill jag inte missa.
Efter det blir det träning & fika med sis.
Eller man kanske skulle satsa på promis runt munkis, det är så så fint väder trots allt!

Ha en bra eftermiddag!




  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0