Blir man lack el!?

Jag kan bara konstatera att min cykeldebut inte riktigt blev som jag hade tänkt mig... Inte nog med att det var regnigt och jävligt ute imorse, mitt lås vägrade att fungera. Hur det nu är möjligt!? Det vägrade att "låsa upp" sig eller hur man nu ska uttrycka det.

Blir man lack eller...!?  spenderade säkert en kvart på det jäkla låset innan det slutligen gav med sig. Väl framme på jobbet, så skulle det självklart strejka ännu en gång, och den här gången utan att ge med sig.

Det slutade med att jag fick böka in cykeln i hissen och ta upp den till jobbet.. BARA en halvtimme försenad!

Så jaaa, nu sitter man här, genomblöt, svettig och jävligt irriterad!

Helt klart ingen bra start på den här dagen...............



Later


Kommentarer
Postat av: Jessica Fredriksson

haha sånt händer bara dig sarah. ses imon sweetie. hoppas dagen blir bättre ;) pussokram

2009-05-05 @ 09:43:02
URL: http://jessicafredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0