Fredag - på jobbet...

Godmorgon,
Bestämde mig slutligen för att jobba lite idag iaf. Var ändå så trist väder, så va sjutton.
Tänkte dock bara köra halvdag! Det får räcka. hih
Lite små lyxigt att få välja sina arbetstider själv fakitskt.
Har äntligen hämtat mig från i tisdags, men det tog nog fan 2 dar.. haha usch!
Igårkväll var vi hemma hos frida & henke. Lagade mat och spelade lite spel. Myspys!
Pappsen ringde just och frågade om jag ville hänga med till sthlm över dagen/natten...
hm, lite smålockande måste jag säga. Måste dock vara hemma till klockan 18 imon, då ska friday ha födelsedagskalas! och det vill jag inte missa.
Får se hur det slutar..
Här kommer lite pics från i tisdags...


Moi innan utgång!


Middag på piren...


Snyggon!





Här köas det in till pappi ;)


Hos pappsen...


Min lilla daddi






Kommentarer
Postat av: Anonym

Var jobbar du ? :)

2009-05-22 @ 18:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0