Tagga friskis!

Jahopp, då var det dags o blogga lite..

Någon saknade visst dagens uppdatering;)

Har dock inte så jättemycket att berätta... Men kan iaf säga att jag

fick tummen ur att ta mig till gymmet igår. Måste nog tyvärr dock säga att friskis efter jobbet = värdelöst.

Alldeles för mkt folk och köer, och man socialar typ mer än man tränar.

Kanske skulle försöka mig på ett morgonpass nästa gång... Fast samtidigt, sova en timma kortare känns inte jättelockande.

Såg fresten att dom hade fått in schema för sommarn nu, och det såg faktistk rätt okej ut.

Ska försöka mig på att gå på nåt pass i veckan. John´s aerobic på måndagar, eller Hannas Step på tisdagar. Dom passen var iaf roliga förra terminen.

Idag blir det fikus på Waynes med Ellen efter jobbet, och sen ska vi (på tal om John och på tal om friskis) gå på John´s Medel Puls. Puuuh känner på mig att det kommer bli ganska tungt.

Snart snart snart är det fredag, och då åker jag till Stockholmo lalalalala


Hej hopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0