Studenten!

Hopp då var det fredag igen!

Är hyfsat lycklig över att den här veckan är över.

Bara dryga månaden kvar till semestern också.. nedräkning!

Va och gjorde mitt hår på Salong Kronan igår, och precis som alla har sagt, var Lene super!

Dit kan jag verkligen rekommendera er att gå..

Idag är det som ni alla säkert redan vet, studenten! Kanske inte den roligaste dagen för det, men vafan. Studenten tar man bara en gång i livet, och den får inte bli annat än kul. Så upp med partyhumöret!

Har varit och köpt present till fannys lillsyrra nu på lunchen, ska upp på hennes mottagning direkt efter jobbet.

Tänk att det är 2 år sen man själv stod där med studentmössan på.. Helt galet!

Nu måste jag jobba på, blir jag inte klar med evighetsprojeketet idag blir jag så illa tvungen att sitta kvar här hela helgen! DET vill jag inte.



Vi hörs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0