Sthlmo!

Vad hände med sommarn?! Och vad hände med vår soliga helg i Sthlm.
Jaja, det är iaf fredag, och helg! Och Sthlm blir det iaf. Även om det får bli med regn.

Libbans sista dag på jobbet, så det blir lunch på piren med hela gänget. Efter det kommer Jess & Marre och hämtar mig, och sen bär det av till Sthlm. Weeeeey

Dom andra tjejerna åker upp till Elin i Oslo över helgen, typiskt att det blev just denna helg, när jag inte kunde. Jag vill också hälsa på Harry juuuu... Men men, så är det ibland, och det kommer fler helger så No worries!

Ha en naaaajs helg, det jag vi ha!




Kommentarer
Postat av: hawwwyyy

du är välkommen WHENEVER :)

2009-06-05 @ 18:16:39
URL: http://entvaafortre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0