Myshelg med hjärtat!

Har verkligen haft en jättelugn och skön helg (okej.. om man bortser från i fredags).

Var ju på lill-tjäders student, och det blev ett o annat glas skumpa. Ingen utgång dock!

Tillbringade lördagen på stan med hjärtat. De ni! Inte varje dag man får med sig honom på shoppingrunda. (Kan väl iof kanske ha att göra med att det var midsommarutstrysel till honom som stod på listan)

Men var iaf supermysigt!

På kvällen köpte vi mängder av godis och såg nån film, som förmodligen inte var jättebra eftersom jag inte ens minns vad den hette.

Söndagen startade jag med en morgonpromis, älskar verkligen att gå på morgonen, iaf så länge man vaknar  pigg & utvilad, inte bakfull!

Efter frukost blev det badminton uppe på racketcetrum. Det är ju verkligen sååå kul! tyvärr försvinner lite av det roliga när man förlorar! Jag har också tendens att bli rätt lack, och typ slänga saker omkring mig! :D

 Fattar inte det, andra gången också! Och mot davvan...

Och jag ska va före detta tennisspelare...

Ne lalan, skärpning!
Blev lite sen lunch, storstädning, handling, och sen ännu en myskväll hemma i soffan!
Myskvällar är underskattat!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0