Måndag 1 JUNI

Oh vilken underbar helg det har varit!

Kan inte det här vädret snälla hålla i sig resten av sommarn! :)

I fredags hade jag och fanny lite mys hemma hos mig.

Köpte massa god mat och dricka och satt ute i min trädgård och åt. Efter si sådär 5-6 strawberry diquaries (observera var) bestämde vi oss för att åka ner till twin för att ta en sista drink. Clara joinade okcså!

Som ni säkert förstår blev det fler än så och vi strosade inte hem förens det stängde. Min LUGNA fredagskväll blev altså inte lugn nånstans!

Men vafan, det var det värt, det var en riktigt trevlig kväll! Tack fannis, och clara!

I lördags mådde jag mindre bra... det är spritens pris, tyvärr. Bestämde mig ändå för att ligga ute och steka större delen av dan.

Fick till och med mig davvan ut en sväng.

På kvällen var vi nere på piren och käkade med davve och hans pappi, gick förbi twin på vägen hem, där vi hittade alle, marielle, klas m.fl. Det blev alltså ytterliggare ett par timmar av helgen på twin.

Igår hängde jag större delen av dagen i hälsoparken.. för min den blev det mest solning. Dom andra roade sig även med att spela boll, och grilla korv. Vilket mysgäng vi är vaaa?! =)

Var såklart hemma hos min lilla mamma senare under dagen, för att fira mors dag.

Sen senare på kvällen, hade vi mysfika hela tjejligan på sandys, riktigt bra att sitta där på kvällarna, för dom har kvällssol!

Det är inte klokt vad grejer jag har hunnit med den här helgen..

Idag är det måndag, och jag kan säga att det är rätt bittert att sitta på kontoret en dag som denna.. men va gör man!?

Ska träffa tes efter jobbet, va typ sådär 100 år sen jag såg henne så det blir mysigt.

Nu måste jag jobba vidare..


byeeeee


Kommentarer
Postat av: Julia

Heyyy sarah! kul att jag hittade dej här =)

hur är läget med dej?



kram Julia

2009-06-01 @ 22:45:15
URL: http://bullenochbiffen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0