Life´s good!

Vilken sjukt jävla bra helg det har varit! (okej bortsett från i lördagsnatt)

Hur iaf, var på lite afterwork med mammi & sis , på karlsson´s i fredags! Riktigt gott o sitta där uppe på taket ju.

Tyvärr slutade kvällen ganska tidigt för mig pga av världens huvudvärk.

Lördagen tillbringade jag med girlsen på vätterstranden...  Fick även lite sällskap av lillan som var ganska uttråkad av att se på när pappsen jobbade.
 På kvällen käkade vi lite gott hemma hos mig ute på framsidan, och fortsatte sen vidare ner till twin.

Där var det som väntat alldeles fullt med folk, men Jessica och Sanna satt redan där och höll ett bord åt oss.

Tror faktiskt att jag har hittatde sommarens drink där i lördags. Den är med Passoionsfrukt och heter......
Ja vad hette den nu Mia? 
Hur som helst, så jävla god!
Kan väl också konstatera att dom kanske var lite för goda, och att jag drack nån för mycket, eftersom jag på nåt mystiskt sätt slängt saker omkring mig under kvällen.
Visade sig att bl.a. mina nycklar inte fanns någonstans när bettan och jag kom hem till mig sådär strax efter 2.
Mindre kul...
Ja, det var bara att traska tillbaks ner till staden...

Som tur var återfanns både nycklar, smink och kläder slutligen, och vi kom in hela och välbehållna i lägenhet runt halv 4 nångång. Tack bettan!

Igår var vi en heldag ute i Bunn. Så sjukt värt!

Solade, badade, grillade och åkte båt. Finns det nåt bättre?!

Trötta och solsvedda åkte vi därifrån strax efter halv 8. Blev ett stop på prima, för dagens bakikpizza!
Sen raka vägen hem till sängen.

Lägger in lite bilder ikväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0