Galen helg!

Gaaaash vilket evighetsprojekt jag håller på med på jobbet just nu! Helt sinnes

Helgen i Stockholm var IAF väldigt lyckad. Till och med vädret var på vår sida (hyfsat iaf)

Tillbringade fredagen hemma hos Marielle i Värmdö, med lite god mat och en riktig tjejfilm.. man får ju passa på lixsom:)

Taggade som sjutton vaknade jag och jessica tidigt, och drog upp marre för att käka frulle innan vi tog tunnelbanan mot city.

Blev en heldag med shopping, lunch och fika. Passade också på att träffa Sanna, och några av Marielles kompisar.

Kvällens utgång = Sturekompaniet, där bjöds det på typ världens bästa musik, och alldeles för mycket alkohol. Typ bara massa zambuka-shots el hur det nu stavas.

Jessica (som förövrigt numera kallas "the hairburner") lyckades halvt elda upp sitt hår.

Påväg hem lyckades hon dessutom med att trilla i en trappa och halvt slå ihjäl sig, men det roligaste var.. att hon  skyllde på att det var sin hamburgare fel, "jääääääävla hamburgare" och så flög den all världens väg... haha
En minst sagt underhållande och lyckad kväll.

På söndagen lös solen så vi passade på att åka ut till skärgården en sväng. Supermysigt!
Efter det tog vi en sväng Nacka Forum, men shopping taggen var sådär så vi begav oss ganska snart hemåt.

Igår kände jag mig aningen sleten men idag känner jag mig faktistk rätt pigg.

Åt lunch hemma hos pappsen med systrarna mina, och har som sagt hållt på med det här evighetsprojektet resten av dagen.

Nu ska jag springa o träna..

Lägger in bilder från helgen ikväll!


Ciaoooooooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0