Fiskelycka

Helloooo
Hade verkligen en jättemysig kväll igår.
Eftersom vädret var helt underbart, åkte vi ut till på davves mormors landställe ock fiskade.
Verkligen supermysigt, och vem tror ni drog upp flest firrar även den här gången .. Jo lalan! höhö
Vet inte hur jag bär mig åt, så det kallas nog tur.
Usch va segt det känns att det bara är tisdag idag, vill ha helg NU, och veckan har verkligen bara börjat. Åker till Sthlm med Jessica & Marielle på fredag efter lunch, kommer bli sjukt naaajs! Surt bara att väderprognosen lovade 5 grader och regn, men ska iaf bli könt att komma bort lite.
Blir lunch med daddi idag, och i eftermiddag förhoppnigsvis träning.
Är verkligen aldrig på gymmet längre... Dumma mig!  Varför har jag slappat till mig nu, precis innan sommarn. Jaja va sjutton... Det finns ju betydligt  roligare saker o göra när solen lyser. Inte sant?!
Men nu ska det tydligen bli regn ett par dar så då ska jag försöka pallra mig dit.
Vi hörs!


Just det, det var någon som undrade vart jag jobbade... Och jag jobbar på ett företag som heter Nordiska Undersökningsgruppen, det är ett marknadsföringsföretag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0