Sthlm avklarad!

Då var man hemma från sthlm igen!
Första höjdpunkten på sommarn avbockad från listan.
Hur som helst, hade verkligen en jättemysig heldag med tjejerna.
Tyvärr måste jag nog säga att brittan konserten var lite av en besvikelse.
Faksitk inte alls vad jag hade förväntat mig, och dom andra tyckte väl unigefär likadant. Och inte ens nåt förband...?!
Neeeee då måste jag säga att både Justin, Chris och Robbie 10 ggr bättre!
TIll och med Timbaktu och Snook var mer underhållande att se.
Jag tror det var lite för mycket "cirkus" av det hela för min smak.
OCh sen är jag väl inget jättebritneyfan heller för den delen.
Men hade ändå förväntat mig mer...
Anyway, kul hade vi!
Idag har dessvärre min röst mer eller mindre försvunnit totalt. Fattar ingenting för jag  skrek inte ens igår, annars brukar det vara en ganska vanlig bifaktor efter konserter men nix av denna anledning är det inte.
FÅr hoppas hoppas att det inte är nåt dumt virus, för imorgon drar vi till Lysekil och ser Timbaktu spela på Havsbadet, och därefter viadre till Halmstad.
Det villl jag bannemej inte missa!
Slutsats! Idag ska jag va tyst! Väldigt tyst!
Och dricka mssa te!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0