Semster, semester, semester!

Tillbaks på jobbet!

Det fina är att jag verkligen bara är tillbaks en endaste dag, sen semester i 4 lååånga veckor. lalala

Veckan med mamma, sis och lillan har verkligen varit helt underbar.

Bodde på ett jättefint Spahotell mitt i Varberg med masssa lyxigheter.

Känner mig helt jättebortskämd, och nästan som en helt ny människa!

Ska lägga in lite mysiga bilder när jag kommer hem ikväll.

Förövrigt blir det mest mys med gubben idag, har ju faktistk trots allt inte träffats på nästan en hel vecka.

Tänkte cykla förbi hos fiskhandlarn vid piren och se om han har nåt gott.

Imorgon blir det troligen utgång, och sen är det bara en dag kvar till sthlmo och brittan!

Wiieeeee vad jag älskar sommaren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0