Snart dags

för året julfest med jobbet!
Tyvärr blir den jobbet den här gången, vilket jag kan tycka är lite småtråkigt! Man sitter lixsom redan här 9 timmar/dag.. Men men, en o annan snaps ska nog gå ner iaf!
Fresten någon frivillig snäll människa som vill hjälpa mig packa flyttlådor på onsdagkväll?? Det är verkligen KRIS!
Pappa ringde för en timme sen och sa att vi måste va helt utflyttade den 4e jan. Problemet är att vi är i Sälen 27-3e och kommer inte hem förens sent på kvällen. Detta innebär att jag kommer få flytta hela julen om jag inte sätter en jäklans fart!



Jag idag! :)


Kommentarer
Postat av: nyfiken läsare

ska du flytta?

2009-12-21 @ 21:05:32
Postat av: sofie

Sis ! Du kan räkna med mig ; )

2009-12-22 @ 10:17:59
URL: http://justthewayyouare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0