sista måndagen innan jul!

3 dagar tills julledigt! känns typ helt underbart att jobba idag :)
Dålig uppdatering i helgen ja vet, sorry! Har som sagt varit hos jessi i Sthlm och inte direkt haft nån tid över till datorn. Har haft de supermys med massa snö och julshopping. I fredags var vi ute och käkade och drack drinkar på Fridays med 2 av jessicas vänner, Sandra och Nathalie, 2 supergulliga tjejer. På lördagen blev det en heldag ute på stan, i snörstormen. Det har verkligen snöat precis hela helgen!
På kvällen blev det bio, vi såg den här 2012. En helt okej film ändå, rätt coolt gjord.. sen kan jag irritera ihjäl mig det här Indiana Jones aktiga (huvudkaraktärerna klarar sig undan precis allt, och alltid precis precis innan det är försent), men visst, film är film. Ibland får man stänga av det där.
Igår var jag död! Tog nattbussen hem i lördags för jag var tvungen att gå på dop igår, och sova på swebuss bussar är sådär kan ja lova!



min lilla skrutt, ute på julklappsjakt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0