onsdag morgon...

God morgon!

då var det en ny dag på jobbet..

Kan inte säga att dom här första dagarna har gått sådär jättefort!

Men men det vänder nog, så fort det sätter igång ordentligt här.

Tänkte va lite buisness woman idag och gå till banken för att investera i lite fonder och grejer.

Känns som att det är rätt läge för det nu.

Efter det ska jag träffa jess en stund, hon åker ju till sthlm på fredag och börjar sin spa/hud teraput utbildning.

Åh! Jag vill också!

Varför vet alla vad dom ska göra med sina liv, alla utom jag?!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, don't worry, be happy. jag har NOLL KOLL på vad jag ska göra så slappa fröken :)

2009-08-12 @ 16:52:12
URL: http://entvaafortre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0