Ny vecka, nya tag...

Precis inkommen från lite lunch med min kära vänner barndomsvänner, clara & bettan. Gaaash va jag tycker om er 2!
Vi 3 kan va den knäppaste, galnaste och roligaste trion som går att kombinera!

Hann även med att kolla in claras nya place! Riktigt nice! Där jag kommer jag garanterat spendera några timmar i veckan, vi är ju faktistk näst intill grannar!

Imorgon åker betty boo tillbaks till USA , buhu, alltid lika tråkigt! Och varenda gång tänker man,
Vart fan tog den här sommaren vägen?!

Linnea börjar plugga idag, Marielle & Sofie imorgon.. Fridas flyttlass till götet gick nu på morgonen och likaså thereses. Ja det händer minsann lite saker runtomkring!
ne, bäst jag jobbar på lite nu, ska direkt hem till pappi idag efter jobbet, vi ska fixa med lite grejs! 

 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0