Tisdagmorgon...

I vanliga fall hatar jag tisdagar, men inte idag. Känner mig jättepigg och utvilad, trots att jag var uppe tidigt och GICK till jobbet...

Sitter och filosoferar om helgen. Är så himlans sugen på att hitta på något. Och det verkar väl iaf  som att det blir middag på piren på torsdag!  Trevligt värre!

Idag har vi dansträning med Francis... inte jättesugen på att gå dit, speciellt med tanke på att vi bara ska prata och inte träna.

Ja vi får väl se... funderar faktikst på att gå till friskis en sväng. Känner mig äntligen hyfsat frisk och borde verkligen komma igång med att gymma.

Synd bara att det är sååååå himla tråkigt! Och att min kära syster har snott mitt gymkort. Sis skulle uppskatta om du kunde lämna tillbaks det till mig!

Dags för frulle...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0