It´s a sunny day!

Usch va tråkigt och trist det känns att gå till jobbet en dag som denna.

Då vill man inte alls sitta fastklistrad vid en dator hela dagen :( Får hoppas det håller i sig till Valborg så man får ut och njuta lite.

I eftermiddag blir det glass på piren med Marre & Jesset. Muuuums! Sen ska jag och mammi köpa cykel till mig. ÄNTLIGEN!

Är så fruktansvärt trött på att gå till jobbet, och åka buss när solen lyser är ju nästan deprimerande.

Finns snygga vanliga damcyklar på Biltema för runt tusingen, dessutom ingår 3 månaders stöld garanti som innebär att du får en helt nu om den blir stulen.

Känner att det gynnar mig som blivit av med 2 cyklar den här vintern. Sarah, skärpning!

Dags för frulle!!! Jag är vrålhungrig!



Later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0