30/4 Valborg

Idag är jag TRÖTT! Väldigt trött... Tog en av mammas sömntabletter igår för att för en gångs skull få sova lite ordentligt. Och sov det gjorde jag bannemej! Lite FÖR bra kanske..  Kunde knappt ta mig ur sängen imorse.

Blev ingen cykel för mig igår :( I väntan på mamma, gick jag till piren för att äta glass med Jessica & Marielle och självklart ringde mamma och sa att hon var klar, precis när vi slått oss ner i solen. Just då var valet mellan cykel & glass ganska lätt . ha ha

Jaja, det kommer ju en helg nu.. så jag får väl försöka få till en cykel då!

Ikväll blir det inte alls piren, som vi hade planerat, utan grill hos alle & marielle istället.

Mysigt de me, och betydligt mer skonsamt för plånboken!



Have a gooodie day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0